Najczęściej pojawiające się pytania
1Czy możliwa jest wysyłka produktów za granicę?
Nasze produkty wysyłamy do krajów należących do Unii Europejskiej.
2Od jakiej kwoty zamówienia przesyłka kurierem jest darmowa?
Na terenie Polski darmowa wysyłka obowiązuje w przypadku złożenia zamówienia na 1.000 zł.
3Czy mogę złożyć zamówienie bez konieczności zakładania konta?
W naszym sklepie nie jest konieczne zakładanie konta ani rejestracja, aby złożyć zamówienie. Możesz dokonać zakupu standardowo, podając jedynie niezbędne dane do dostawy. Niemniej jednak, zachęcamy do rozważenia założenia konta. Dzięki temu będziesz miał dostęp do licznych korzyści, takich jak monitorowanie statusu zamówienia, śledzenie przesyłki oraz przegląd historii swoich zakupów.
4Czy można składać zamówienia e-mailowo lub telefonicznie?
Zamówienia przyjmowane są zarówno telefonicznie, jak i mailowo. Złożone zamówienia wysyłane są tylko za pobraniem (koszt dostawy to 50 zł). Zamówienia można składać pod numerem telefonu: +48 572 454 535 oraz na adres e-mail: kontakt@lumivent.pl.
5Jak mogę otrzymać fakturę VAT?
Każdy klient dokonujący zakupów otrzymuje fakturę VAT w formie elektronicznej. Jeśli robisz zakupy do firmy i chcesz otrzymać fakturę VAT, prosimy o zaznaczenie odpowiedniej opcji podczas składania zamówienia oraz wypełnienie wymaganych pól.
6Ile mam czasu na zwrot zamówienia w przypadku, gdy przedmiot nie spełni moich oczekiwań?
Tak, możesz zwrócić towar bez podawania przyczyny w terminie 30 dni od daty otrzymania przesyłki poprzez wysłanie pisemnego oświadczenia.
7Czy zwrot towaru wiąże się dla mnie z jakimić kosztami?
Jeśli chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub wymienić towar na inny rozmiar, wówczas ponosisz jedynie koszt przesyłki zwrotnej. Koszt ponownego nadania towaru do Ciebie ponosi sklep LumiVent.
8Co zrobić, gdy moje zamówienie zostało błędnie zrealizowane lub jest niekompletne?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mauris eu massa orci.
9Ile czasu ma sklep LumiVent na rozparzenie reklamacji lub zwortu?
Na rozpatrzenie reklamacji lub zwrotu oraz powiadomienie Klienta sklep ma 14 dni.
10W jaki sposób i w jakich godzinach mogę skontaktowac się z obsługą klienta?
Z Obsługą Klienta skontaktujesz się, dzwoniąc pod numer nasz numer: +48 572 454 535 lub wysyłając wiadomość na adres e-mail: kontakt@lumivent.pl. Odpowiemy na wszystkie pytania, doradzimy przy wyborze produktu oraz pomożemy w złożeniu zamówienia.
Zapraszamy do kontaktu w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-18.00.